دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ، ساعت ۰۹:۲۶:۳۵

آمادگی پایانه‌های نفتی ایران برای سرویس‌دهی بیشتربه نفتکش‌ها

باشگاه خبری فراساحل: مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران از آمادگی پایانه‌های نفتی ایران برای سرویس‌دهی بیشتر به نفتکش‌ها خبرداد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، صادق درآوی‌پور با بیان اینکه روند نوسازی و بهسازی لنگرگاه‌ها و گوی‌های شناور شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف آمادگی برای افزایش صادرات نفت کشور با شتاب انجام می‌شود، تصریح کرد: عملیات مونتاژ و تست نهایی گوی شماره ٣ جزیره خارک آغاز شد. وی با اشاره به این که تعمیرات این گوی شناور بیش از ٨٠ درصد پیشرفت دارد، افزود: تعمیرات اساسی اجزای مکانیکی، رنگ آمیزی وسندبلاست در مرحله مونتاژ و تست نهایی  قرار دارد.


صادق درآوی‌پور با تاکید بر اینکه تعمیرگوی شناور شماره سه بدون برون سپاری و با اتکا به توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران انجام می‌شود، یادآور شد: بازسازی سه عدد مورینگ آرم، پایپ آرم و بالانس آرمها و هسته مرکزی (mpdu) و شیرآلات و پروانه و توپی چرخک‌های مربوطه (بازسازی، تعمیر، سندبلاست و رنگ آمیزی کل سازه بخشی از قطعات بازسازی) تعویض شد. وی با بیان اینکه این گوی شناور از ابتدای سال ٩٥ آماده بهره‌برداری و سرویس‌دهی به نفتکش‌هایی با ظرفیت ٢٥٠ هزار متریک تن است، خاطر نشان کرد: این گوی شناور در عمق ٣٠ متری قابل استفاده است. گوی شناور وسیله‌ای  ٢٠٠ تنی است که یک لنگرگاه شناور محسوب  می‌شود و امکان بارگیری و صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی را در فضای خارج از لنگرگاه‌های ثابت جزیره فراهم می‌کند.



  کد خبر : 1070
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :